Stichting Bewonersraad Progressie jaarvergadering

Het bestuur van Stichting Bewonersraad Progressie houdt op donderdag 22 september 2022 haar jaarvergadering. Huurders van Wooncompas zijn hierbij van harte uitgenodigd.

Progressie is voor Wooncompas de belangrijkste vertegenwoordiging van alle huurders. Progressie heeft een missie: het bewaken dat huurders van Wooncompas in Ridderkerk, Albrandswaard, Barendrecht en Rotterdam een betaalbare, energiezuinige, veilige en kwalitatief goede woning kunnen huren.

De jaarvergadering wordt gehouden in de kerkzaal van De Levensbron aan de Jan Luykenstraat (naast het gezondheidscentrum) in Ridderkerk. Er is naast en achter het kerkgebouw voldoende parkeergelegenheid. Aanvang 19.30 uur.

Het bestuur heeft Atmane Hamdi van Wooncompas als gastspreker uitgenodigd. Hij zal een boeiende presentatie geven over dienstverlening en alles wat daar mee te maken heeft.