Taart maken in Grandcafé Burgerzaken

Het Wijkideeteam centrum organiseert op zaterdag 15 juni een taartworkshop voor kinderen van 8 t/m 12 jaar die woonachtig zijn in het centrum van Ridderkerk. Heb je zin om voor Vaderdag een leuke taart te maken, dan ben je van harte welkom.

Wat je zelf mee moet nemen is gereedschap om de taart te kunnen versieren. Er is plaats voor 25 personen. Wees er snel bij, want vol is vol.

Je kunt hier gratis aan deelnemen en uiteraard mag je de taart mee naar huis nemen.

De workshop zal gehouden van 14.00 tot 17.00 uur in Grandcafé Burgerzaken aan het Koningsplein in Ridderkerk centrum.

Als je interesse heb kun je je aanmelden via het volgende mailadres: wijkideeteamcentrum1@gmail.com. Graag je naam, adres en leeftijd vermelden.