The Messiah dichterbij in Bolnes

Wie kent niet het meesterwerk van G.F. Händel: “The Messiah”? Op woensdag 13 november 2019 is musicus Bernard Nelleke uit Dordrecht te gast in de protestantse kerk van Bolnes.

Hij deelt met de aanwezigen via informatie en muziekfragmenten zijn kennis en zijn passie voor dit muzikale verhaal over het leven van Jezus.

Om 19.00 uur staat de koffie klaar bent; het programma duurt van 19.30 tot 22.00 uur. Wie deelneemt krijgt ter plekke documentatie om de presentatie goed te kunnen volgen.

Deelname kost vijf euro, te betalen bij binnenkomst. Informatie en aanmelding: Ria Keijzer – Meeuwse, pastor/opbouwwerker in Bolnes, ria.keijzer@casema.nl, 06 – 50 22 82 50. Adres: Pretoriusstraat 56, 2987 AK Ridderkerk.