Toneeluitvoering in Rijsoord

Op vrijdag 1 november zal de jaarlijkse toneelvoorstelling van toneelvereniging Quatsch plaatsvinden. De aanvang van de voorstelling in de Opstandingskerk aan de Rijkstraatweg 95 zal zijn om 20.00 uur.

Toneelvereniging Quatsch duikt dit jaar een berghut in met de jaarlijkse toneeluitvoering. “IJzig koud rond een geur van vurenhout” is een blijspel in vier bedrijven. Baron van Hemert tot Wydenbruck hoopt samen met zijn echtgenote de broodnodige rust te vinden die hij zo hard nodig heeft. Als er een sneeuwstorm de kop opsteekt raakt de berghut al snel té vol met mensen die moeten schuilen. En dan begint de storm pas echt.

Kaarten voor de voorstelling zijn te krijgen aan de Mauritsweg 33 en 44 of aan de Brasem 219 in Ridderkerk. Entreekaarten, à € 7,50 per persoon, kunnen ook worden besteld via quatsch.kaartverkoop@gmail.com