Truckersrit rijdt weer door Ridderkerk

De 24e truckersrit georganiseerd door de stichting ‘Help Eens Een Handje’ rijdt op donderdag, 27 april 2023 weer door de straten van Ridderkerk. Zo’n 110 mensen met een verstandelijke beperking zijn deze dag de ‘bijrijders’ van de chauffeurs.

Dit jaar rijden meer dan 85 vrachtwagens van Ridderkerkse transportbedrijven, brandweer en de Feijenoord-spelersbus van Ringelberg Touringcars BV mee in de tocht. Het vertrek is om 11.15 uur van het terrein van C. Groenenboom BV, Container Transferium Ridderhaven Ridderkerk.

Aan het eind van de truckersrit is er een gezamenlijke maaltijd voor alle deelnemers en vrijwilligers bij het Van der Valk Hotel Ridderkerk. Muzikale medewerking is er weer van de Hooi en Strokapel uit Ridderkerk.

Mensen met een verstandelijke beperking en/of hun begeleiders die willen deelnemen aan de truckersrit, alsmede vrijwilligers om deze dag in goede banen te leiden, kunnen zich opgeven via de website www.helpeenseenhandje.nl. Op deze website kunnen ook nog transportbedrijven en chauffeurs zich aanmelden voor deelname aan de truckersrit.

Voor vragen of meer informatie over dit mooie evenement kunt u contact opnemen met secretaris Andre van der Linden via info@helpeenseenhandje.nl.