Uitstapje naar Bloembollen in Schouwen-Duiveland

Genieten van een gezellig dagje uit met anderen? Meld u aan voor één van de uitstapjes van Facet Ridderkerk. De sociaal werkers ouderen van Facet organiseren het hele jaar door ongeveer twee keer per maand kleinschalige uitstapjes in de omgeving van Ridderkerk, bijvoorbeeld een museumbezoek, de bollenvelden bij Lisse bekijken of naar Dordrecht en De Biesbosch.

Op woensdag 20 en donderdag 21 april 2022 staan er weer uitjes gepland. “We gaan met ‘Het busje’ van Facet Ridderkerk naar de plaats van bestemming. Per uitstapje is er plaats voor zes deelnemers. Ter ondersteuning gaan er drie vrijwilligers mee. Bent u slecht ter been? Dat is geen probleem, de vrijwilligers helpen u een handje. Er zijn een aantal rollators in de bus aanwezig die u ook kunnen ondersteunen”, vertelt Jacqueline Revier, sociaal werker ouderen bij Facet Ridderkerk. “Voor een uitstapje halen wij u tussen 09.00 en 09.45 uur op en brengen u rond 16.00 weer thuis. De kosten bedragen € 35,00 per persoon per uitstapje. Lunch en entree zitten hierbij inbegrepen.”

Let op: deze activiteit is speciaal bedoeld voor mensen die extra begeleiding nodig hebben. Juist mensen die niet mee kunnen met de reguliere activiteiten en uitjes wordt de mogelijkheid geboden om toch eens uit huis te komen en anderen te ontmoeten.

Heeft u interesse of vragen? Neem dan contact op met Jacqueline Revier via 0180 – 432 350 of stuur een e-mail naar jacqueline.revier@facetridderkerk.nl. U wordt dan op de deelnemerslijst gezet en kunt af en toe gebeld worden door één van de vrijwilligers van Facet of u mee wilt.