Van alles te doen in de bibliotheek in oktober

De bibliotheek in Ridderkerk organiseert elke maand de leukste en leerzaamste activiteiten voor jong en oud. Zo ook in oktober. Volwassenen kunnen kijken naar de film Philomena en kinderen kunnen aan de slag tijdens het Bieblab of kijken naar een film tijdens de Surprisebios. Kijk voor meer informatie, aanmelden en de volledige agenda op debibliotheekaanzet.nl

Bieblab: Aan de slag met Scratch Jr.
Creatieve en toffe workshops tijdens het Bieblab. Op woensdag 16 oktober is het in Bibliotheek Ridderkerk Bolnes van 14.30 tot 15.30 uur mogelijk om aan de slag te gaan met Scratch Jr. Met Scratch leren kinderen programmeren, voor de echte beginners is er de speciale junior-editie. In deze editie ga je aan de slag met je eigen animatiefilmpje! Doe je mee? Meld je dan aan.

Biebbios junior
Surprise! Woensdag 23 oktober van 14.30 tot 16.00 uur verrassen wij jou met een film. Benieuwd welke film het is? Meld je aan en kijk met ons mee in Bibliotheek Ridderkerk centrum.

Biebbios: Philomena
Op woensdag 30 oktober van 20.00 tot 22.30 uur maak je kennis met Philomena Lee. Zij raakt als tiener in 1952 zwanger in Ierland. Ze wordt naar een klooster gestuurd om verzorgd te worden. Wanneer haar kind een peuter is wordt hij door de nonnen voor adoptie naar Amerika gestuurd. Benieuwd hoe dit verhaal afloopt? Meld je dan snel aan en kom kijken in Bibliotheek Ridderkerk centrum.