Van harte welkom achter open deuren van de Levende Adventskalender

Volgende week start de eerste Levende Adventskalender in Ridderkerk. Georganiseerd door de Sociaal Makelaars van Facet Ridderkerk. Van 1 tot 24 december 2022 openen inwoners en organisaties hun deuren voor alle buurtbewoners van jong tot oud. Deze adressen vormen een lichtsnoer door heel Ridderkerk in de donkere dagen. U bent van harte uitgenodigd om tussen 1 en 24 december langs te gaan bij een van de adressen die hun huis openstellen voor koffie, thee en een praatje. “We hopen op veel ontmoeting en verbinding in de wijk.”

Aanmelden mag via sociaalmakelaar@facetridderkerk.nl, maar is niet verplicht. Schroom niet en bel gewoon aan en ga langs. Er wordt gehoopt veel mensen te mogen ontmoeten, zowel bij de organisaties als bij de mensen thuis. Neem gerust ook iemand mee die er graag even uit wil. De adressen worden drie keer per week uitgelicht op de Facebookpagina Sociaal Makelaars Facet en de adressen die meedoen zijn ook te vinden op de website van Facet Ridderkerk.

Tevens nodigt Facet namens wijkideeteam West, iedereen uit voor de start van de Levende Adventskalender op 1 december in wijkcentrum West aan de Boksdoornstraat 80. Tijdens de opening zal wethouder Stip het licht aansteken en hiermee de Levende Adventskalender openen. Tijdens deze ontmoeting is er gratis soep en brood en is er meer informatie over de adressen die meedoen en natuurlijk zal wijkideeteam West zich presenteren.

Meer informatie is te verkrijgen via sociaalmakelaar@facetridderkerk.nl of via 0180 – 432 350.