Verhalen luisteren en samen zingen in Bibliotheek Ridderkerk

Van 9 tot en met 15 september is de Week van de Alfabetisering. Dan is er landelijk extra aandacht voor (beter) Nederlands leren spreken, lezen en schrijven. In Bibliotheek Ridderkerk Centrum is daarom op 10 september het Taalfeest.

Verhalenverteller Nico van Lent komt langs en vertelt een aantal verhalen in makkelijk te begrijpen Nederlands. En, om 15.00 uur begint Zing Nederlands Met Me. Goed kunnen zingen hoeft niet, plezier maken wel. Kom langs en doe gezellig mee! Het Taalfeest is van 14.00 – 16.00 uur. Aanmelden hoeft niet, iedereen is welkom.

Els van Oost van de Bibliotheek AanZet: “Samen naar verhalen luisteren en Nederlandstalige liedjes zingen zijn ontspannen manieren om met de Nederlandse taal in aanraking te komen. Dat is niet alleen goed voor het oefenen van Nederlands, maar natuurlijk ook heel leuk.”