Verrassingsactie voor senioren

Door het coronavirus gaan activiteiten en ontmoetingsbijeenkomsten niet door, waardoor het ook voor veel senioren een stille periode is en iedereen veel op zichzelf is aangewezen. De ouderenadviseurs van Facet Ridderkerk onderhouden telefonisch contact met senioren die bij hen bekend zijn en willen in de maand december alle senioren uit Ridderkerk een hart onder de riem steken door hen te verrassen met een attentie. Doet u ook mee met de verrassingsactie?

In het voorjaar was er de mogelijkheid om elkaar buiten te ontmoeten; in de zon op een bankje of door een gezamenlijke wandeling. Nu de bladeren van de bomen vallen, de dagen korter worden en het weer niet uitnodigt om naar buiten te gaan, willen de ouderenadviseurs Frances, Ilse, Miranda en Henny laten weten dat zij de senioren in Ridderkerk niet vergeten zijn en in het zonnetje zetten. In samenwerking met lokale ondernemers hebben zij een kleine attentie samengesteld.

Zou u het leuk vinden om een attentie te ontvangen of kent u iemand die hier blij van wordt? Meld u voor 24 november aan door te bellen naar Facet Ridderkerk via telefoonnummer 0180 – 432 350. U kunt meedoen aan deze verrassingsactie als u in Ridderkerk woont en 75 jaar of ouder bent. Geef duidelijk uw naam, adres en leeftijd door. De attentie wordt uitgedeeld tussen 7 en 18 december. Let op: op is op. De attenties worden verloot, want er is een maximum aantal attenties beschikbaar.