Vet Gezond: win een prijs met buitenspelen

Vet Gezond houdt de hele maand maart een buitenspeelcampagne. Kinderen kunnen hun laarzen testen met een blubbersprongfoto en kunnen een schat zoeken.

Blubbersprong

Vet Gezond organiseert dit in samenwerking met Ravottuh. Peuters en kleuters kunnen een blubbersprong maken. Meedoen is simpel én leuk: laat uw kind springen in de blubber of een plas water en maak daarvan een foto. Zo ontdekken kinderen dat buitenspelen ook leuk is als het geen lekker weer is. De origineelste foto wordt beloond met een buitenspeelpakket.

Schatzoeken

Oudere kinderen tot en met twaalf jaar kunnen een schat zoeken. Elke zaterdag in maart zet Vet Gezond een schatkaart op Facebook. Daarmee kunnen kinderen en hun ouders op zoek naar de schat. Hebben ze die gevonden, dan mogen ze het kistje meenemen. Ze vinden daarin een telefoonnummer dat ze kunnen bellen om te melden dat zij de schat gevonden hebben. Dat wordt op Facebook gedeeld. De vinders winnen een buitenspeelpakket.

De schatkaarten komen zaterdag 6, 13, 20 en 27 maart online op facebook.com/ridderkerkvetgezond. De blubbersprongfoto insturen kan tot en met 20 maart via info@ridderkerkvetgezond.nl.

Foto: Gemeente Ridderkerk