Vragen over uw computer, telefoon of tablet?

Facet Ridderkerk biedt individuele lessen aan huis voor 65-plussers uit Ridderkerk die zekerder willen worden met de computer of vragen hebben op het gebied van computers, laptops, iPad/tablet en smartphones. Een vrijwilliger komt langs en beantwoordt alle vragen. De kosten bedragen € 10,00 per uur.

U kunt ook terecht voor kleine reparaties aan computer, laptop of printer, hulp bij het installeren van e-mail of besturingssystemen, hulp bij alle overige problemen met betrekking tot een iPad, smartphone, tablet, computer en laptop en het installeren en/of instellen van televisie en/of audioapparatuur.

Voor het inplannen van een individuele (computer)les aan huis kunt u een afspraak maken bij Facet Ridderkerk via 0180 – 432 350 of kom langs aan de Schoutstraat 5.