Zes jaar geleden is het Doktershuis Ridderkerk gestart met de Diabetes Challenge Ridderkerk. Een wandel challenge om de gezondheid van patiënten te verbeteren. Niet alleen diabetes, maar ook voor andere chronische aandoeningen. Als afsluiting was in september de finale.

Vanuit deze challenge is er met een groep wandelaars blijven lopen, zomer en winter door weer en wind. Zo lopen de wandelgroep elke woensdagavond 5 km, en wisselen van vertrekpunten, De Fakkel, Gemeentehuis en soms ook vanuit het Vlietplein, zo hebben zij al vele mooie routes in Ridderkerk mogen lopen met elkaar.

Routes worden uitgezet door Zweitse de Wit en verstuurt elke week de route per mail aan de lopers door. Als u het gezellig vindt om in een groep te wandelen, kunt u altijd aansluiten. Woensdag 6 en 13 April 2022 vertrekken zij vanuit het Gemeentehuis om 19.00 uur.

Wilt U meer info, neem dan contact op met Zweitse de Wit via 06 48170527 of zdewit1954@gmail.com.