Wannebiezz ook bij RadioNL Zomertoer

In de komende weken zullen nog wel meer artiesten bekend gemaakt kunnen worden, die op het Koningsplein zullen optreden tijdens de RADIONL Zomertoer op zaterdag 10 september 2022. De eerste artiest die we al bekend konden maken, namelijk Marco de Hollander, die de laatste editie van 2019 nog afsluiter was en met het publiek de polonaise liep op het Koningsplein.

Inmiddels is ook bekend dat de Wannebiezz acte de presence zullen geven op het mooie en gratis muzikaal feestje in Ridderkerk.

Arie van Ballegooije, Rocco di Cabrio en Gilles de la Tourniquette zijn geboren en getogen op de kermis, maar trekken nu met hun vrolijke liedjesprogramma door Nederland en zijn al meerdere keren in Ridderkerk geweest om op te treden. Ook zij stonden in de voorgaande versie van de RadioNL Zomertoer op het programma en komen dus nu weer terug.

De Wannebiezz op RadioNL Zomertoer in 2019.