Wat doe je tegen werkstress?

Herken jij dat ook: keihard werken en eenmaal thuis ben je chagrijnig en moe? Mogelijk heb je werkstress. Seija Dupre vertelt wat je hiertegen kunt doen. Doe mee aan de interactieve lezing op dinsdag 28 mei van 19.00 – 20.00 uur in Bibliotheek Ridderkerk!

De symptomen zijn bekend: je bent chagrijnig, moe, je hebt geen zin meer om leuke dingen te doen en sociale afspraken geven je geen energie meer. Je werk slokt je op en je ervaart stress. Dan moet er iets veranderen, want zo kan het niet langer. Hoe zal het zijn als je weer met plezier kunt werken – zonder stress te ervaren?

Doe mee met de lezing en krijg meer balans tussen werk en privé! Hierna kun je weer genieten van je werk, houd je meer energie over voor leuke dingen en voel jij je weer fit en vitaal. Meedoen kost €2,- en aanmelden kan via www.debibliotheekaanzet.nl of aan de balie in de bibliotheek.

In het kort
Wat : Lezing ‘wat doe je tegen werkstress’
Wanneer : dinsdag 28 mei, 12.00 – 13.00 uur Waar : Bibliotheek Ridderkerk Centrum
Toegang : €2,- | aanmelden via de website