Waterbattle komt terug in de Brede School

Kinderen uit de groepen 7 en 8 uit heel Ridderkerk kunnen zich woensdag 26 juni uitleven tijdens de waterbattle. Deze activiteit wordt aangeboden door de Brede School.

Vorig jaar was de eerste editie van de waterbattle in de wijk Drievliet. “Omdat het vorig jaar zo’n groot succes was, organiseren we deze activiteit dit jaar weer en pakken we groot uit!”, zegt Brede School coördinator Evina Beekink. “Neem je waterpistool mee en kom naar het Lohmanpark. Hier staan verschillende obstakels waar jij en je team de vlag kunnen verstoppen. Ook zonder waterpistool kun je meedoen. Wij zorgen voor verschillende attributen, zodat iedereen op een eerlijke manier met elkaar de strijd aan kan gaan.”

Heb jij een strategisch plan en weet jij als eerst de vlag van de tegenpartij te veroveren zonder geraakt te worden? Geef je dan op via www.bredeschoolridderkerk.nl. Let op: de activiteit vindt plaats op een nieuwe locatie: het Lohmanpark.