Webinar ondernemen in 1,5 meter-samenleving

De Duurzaamheidskring Ridderkerk en het platform Hart voor Klimaatzaken organiseren op 2 juli 2020 samen met de gemeente Ridderkerk een webinar over ’Ondernemen in een 1,5 metersamenleving’. De bijeenkomst vindt online plaats op donderdag 2 juli van 14.00 tot 15.00 uur.

Tijdens deze webinar gaat wethouder Marten Japenga (duurzaamheid) in op de (on)mogelijkheden bij ondernemen in een 1,5 meter samenleving. Is uw onderneming schokbestendig genoeg? Michiel Vorstelman gaat het hebben over de impact van ‘aardgasvrij’ voor ondernemers en bedrijventerrei- nen. Ondernemers worden ook bijgepraat over beschikbare lenin- gen en subsidies voor duurzaam ondernemen. Tussendoor wordt uw mening en kennis gepeild met een luchtige pubquiz. Tot slot is er de mogelijkheid om elkaar digitaal te ontmoeten, met een aftrap door PHI Factory.

Voor ondernemers met duurzame ambities is het juist in deze tijd belangrijk om elkaar te blijven ontmoeten en om het netwerk te verbreden.

Aanmelden kan tot 30 juni 2020.

Afbeelding: Gemeente Ridderkerk