Webinar over gevaren van social media

Het jongerenwerk van Facet Ridderkerk organiseert donderdag 15 april van 19.30 tot 20.30 uur een webinar over de gevaren van social media. Ouders en verzorgers kunnen zich hier voor aanmelden.

“Tegenwoordig kom je er niet onder uit…social media. Al vanaf jongs af aan worden kinderen er mee geconfronteerd, maar wat voor gevaren heeft dit eigenlijk voor kinderen? En zijn er gevaren voor jongeren die de meest ‘perfecte’ plaatjes op social media voorbij zien komen? In deze webinar over social media vertellen we uitgebreid over de gevaren van social media. We geven tips en adviezen hoe u uw zoon/dochter hierin kan begeleiden”, zegt Katyana Timmermans, jongerenwerker bij Facet Ridderkerk.

Heeft u interesse en wilt u deelnemen? Meld u dan aan via Katyana.Timmermans@facetridderkerk.nl. Deelname is gratis.