Week van de Mantelzorg 2020

Van 9 tot en met 15 november 2020 is het Week van de Mantelzorg. Dit jaar zijn geen activiteiten waarbij mantelzorgers elkaar kunnen ontmoeten. Daarom is er een winactie met vele leuke pakketten, attenties en workshops. Zo kunnen mantelzorgers thuis een fijn, gezellig momentje voor zichzelf creëren.

De meer dan 1.200 bij Karaat ingeschreven mantelzorgers hebben een brief of e-mail ontvangen. Om iedereen een kans te geven, gaat Karaat Mantelzorg loten uit alle aanmeldingen. De hele Week van de Mantelzorg gaan de mantelzorgconsulenten met hulp van collega’s van Facet de pakketten thuisbezorgen. Leerlingen van het Farelcollege, die verrassingspakketjes maken, zullen hierbij helpen. Stichting Present heeft hierin bemiddeld.

Jonge mantelzorgers

Op Instagram is er vanaf maandag 9 november een winactie voor jonge mantelzorgers. Er worden twee cadeaubonnen voor bioscoop Pathé verloot. De winnaar wordt maandag 16 november bekend- gemaakt. Jonge mantelzorgers moeten een vraag beantwoorden. Onder de inzenders van het goede antwoord wordt de prijs verloot. Wie wil meedoen kan terecht op Instagram: @jongridderkerk. De acties worden mogelijk gemaakt door gemeente Ridderkerk.

Meer informatie: (0180) 773 717, info@karaatmantelzorg.nlkaraatmantelzorg.nl.