Wijkvereniging Drievliet ’t Zand opent haar deuren

De wijkvereniging Drievliet ’t Zand zal in september 2021 weer gaan starten met tal van activiteiten in wijkcentrum De Fuik.

Na een enerverende Corona periode waar de vereniging niets kon doen organiseren zijn er nu weer mogelijkheden om langzamerhand te kunnen opstarten. Een groot deel van de gebruikelijke activiteiten zullen dan ook weer plaats vinden.

Maandag seniorenmiddag en in de avond zangkoor De Ridderkerkse Noordzangers.

Dinsdagmiddag dansvrienden Ridderkerk en Danslessen gevorderden en starters in de avond.

Woensdag o.a. in de ochtend senioren gym en avonds Yoga.

Donderdag: schaken en schilderen met acrylverf en in de avond Bingo of klaverjassen.

Vrijdag : Bridge en line dance en schilderen met acrylverf

Zaterdag ochtend streetdance voor kinderen,

Zondagochtend Dance Fit

Naast deze activiteiten zullen de jaarlijkse feesten ook weer terug komen met dansavonden,live muziek en het jaarlijkse Haringfeest.

Zou u aan deze activiteiten deel willen nemen zie de website wijkverenigingdrievlietzand.nl voor verdere informatie.

Tevens is er altijd de mogelijkheid om een gratis proefles mee te doen.

Voor persoonlijke informatie kan u ook een mail sturen naar ledenadm.fuik@gmail.com of via telefoonnummer 0180-499844