Workshop CoderDojo in Bibliotheek Ridderkerk: terug van weggeweest

Zelf een app of website bouwen? Bij CoderDojo kan het.

Ben jij tussen de 7 en 12 jaar en werk je graag met computers? Dan kun je in de bibliotheek aan de slag met programmeren. Alles komt aan bod: websites, games, apps en zelfs robots. Ga helemaal los met programmeren! Het enige wat jij nodig hebt, is een gezonde dosis nieuwsgierigheid.Meedoen? Dat kan op zaterdag 9 oktober van 12.30 tot 14.00 uur in de Bibliotheek Ridderkerk centrum. Aanmelden kan via debibliotheekaanzet.nl of aan de balie van de bibliotheek.

In het kort

Wat:​ ​CoderDojo
Wanneer​: ​Zaterdag 9 oktober
Tijd:​ ​12.30 – 14.00 uur
Waar:​ ​Bibliotheek Ridderkerk Centrum
Toegang: ​€1,- Aanmelden verplicht. Via website of aan de balie.

Over de Bibliotheek AanZet

In de bibliotheek leen je de mooiste boeken. Leesboeken, maar ook strips, gedichtenbundels en knutselboeken. Even iets anders dan lezen? Kom dan naar één van onze toffe activiteiten. Leer programmeren in het Bieblab of bij de Coderdojo. Of kruip in de huid van een échte journalist bij de Journakids. En als je hulp nodig hebt bij het maken van je huiswerk, werkstuk of boekbespreking, staat één van onze medewerkers klaar om je te helpen. Oh, en wist je dat lid worden van de Bibliotheek AanZet tot je 18e helemaal gratis is?