Workshop Fondswerving

Heeft u grootste plannen voor uw vereniging of stichting? Maar ontbreekt het nog aan financiële middelen om de plannen te realiseren?

Vele vrijwilligersorganisatie hebben het steeds moeilijker om aan financiële middelen te komen om hun projecten te kunnen realiseren. Waar vind ik de subsidie of financiering voor mijn project(en)? Hoe moet ik een aanvraag indienen en bij welk fonds? Welke tips zijn er om succes te hebben bij een fondsaanvraag, sponsering of donatie?

Facet Vrijwilligerssteunpunt organiseert de Workshop Fondsenwerving om u op weg te helpen bij het vinden van de financiering van uw project(en) en/of activiteiten. De workshop wordt gegeven door een adviseur van de SESAM Academie.

De workshop is bedoeld voor iedereen die als vrijwilliger actief is in het bestuur van een (vrijwilligers)organisatie, actief is in eigen buurt, of binnen een kerk, moskee, speeltuinvereniging, buurtpreventieteam, wijkideeteam of een andere vrijwilligersclub.

Wanneer: Dinsdag 15 juni van 19:00 – 21:00 uur
Locatie: Facet Ridderkerk, Schoutstraat 5 te Ridderkerk
Deelname is gratis

Aanmelden kan via de Vrijwilligersacademie vrijwilligersacademie.facetridderkerk.nl/ of mail naar vrijwilligersacademie@facetridderkerk.nl.

Een gratis account aanmaken voor de Vrijwilligersacademie is eenvoudig en eenmalig, zolang je vrijwilliger bent. Meer informatie: Suat Tas, Facet Vrijwilligerssteunpunt, 0180-430 440.