Workshop tuinonderhoud voor vrijwilligers

Facet Vrijwilligerssteunpunt organiseert in samenwerking met Stichting Present, VDBH West hoveniers, Wooncompas en gemeente Ridderkerk op zaterdag 13 mei van 10:00 uur tot 12:30 uur een praktische workshop ‘Tuinonderhoud’ voor vrijwilligers in de Hortensiastraat in Ridderkerk.

Wil jij tips bij het werken in en onderhouden van de tuin? Voor vrijwilligers of tuinbuddy’s die (willen) werken als tuinklusser bij kwetsbare bewoners of in het tuinonderhoud van de club, organisatie of kerk komt deze workshop goed van pas. De hovenier van VDBH West leert je op een leuke manier de fijne kneepjes van het vak, bijvoorbeeld hoe je het beste kunt snoeien, onkruid weghaalt of bijvoorbeeld vorm kan geven aan een heg. Zo heb jij meer kennis om het tuinwerk goed aan te pakken.

Interesse? Aanmelden kan via de Vrijwilligersacademie Ridderkerk website vrijwilligersacademie.facetridderkerk.nl  of e-mailadres vrijwilligersacademie@facetridderkerk.nl

Een gratis account aanmaken voor de Vrijwilligersacademie is eenvoudig en eenmalig, zolang je vrijwilliger bent.

Deelname is gratis.

Neem voor meer informatie over de workshop contact op met Suat Tas, vrijwilligersconsulent bij Facet Vrijwilligerssteunpunt, via vrijwilligerssteunpunt@facetridderkerk.nl of 0180 – 430 440.