Workshop Tuinonderhoud voor vrijwilligers

Voor vrijwilligers die werken als tuinklusser bij kwetsbare bewoners of in het tuinonderhoud van de club of kerk organiseert Facet Vrijwilligerssteunpunt in samenwerking met Present en de gemeente Ridderkerk de praktische workshop ‘Tuinonderhoud’ op donderdag 20 mei van 9.30 tot 11.30 uur in de tuin van Bij Bosshardt Leger des Heils aan de Burgemeester van Wayfortstraat 32.

Tijdens de workshop leert een deskundige hovenier van de gemeente Riderkerk jou op een leuke manier de fijne kneepjes van het vak. Je krijgt tips en leert hoe je het beste kan snoeien, onkruid weghaalt of bijvoorbeeld vorm kan geven aan een heg. Zo heb jij meer kennis om het tuinwerk goed aan te pakken.

Deelname aan de workshop is gratis. Heb je interesse? Meld je aan via de Vrijwilligersacademie: vrijwilligersacademie.facetridderkerk.nl. Een gratis account aanmaken voor de Vrijwilligersacademie is eenvoudig en eenmalig, zolang je vrijwilliger bent. Neem voor meer informatie contact op met Suat Tas, Facet Vrijwilligerssteunpunt via vrijwilligerssteunpunt@facetridderkerk.nl of 0180 – 430 440.