Bram & Jurgen

Programma-informatie:

Bram & Jurgen geeft muzikaal talent uit de regio een podium. Iedere week is er een Singer/songwriter, band of rapper te gast die zijn of haar muziek laat horen op de radio. In twee uur tijd leer je deze Singer/songwriter, band of rapper zowel als artiest als persoon kennen. Je hoort in het programma de vaste rubrieken ‘het Bram & Jurgen Rad,’de Bram & Jurgen Bingo‘ en ‘de Muziektweeling’. Iedere week zijn er telefonische gesprekken met artiesten uit de regio over hun album/EP release, single releases en optredens.

Optredende artiesten uit de regio:

O.A.: Ignited, Emma Beukelman, Natalia Magdalena, Bronte Lavendel, Pauwer Flauwer, Thomas Florusse, Amina Sahli, Blue Monday, MAZE Voices, Vaarwater, Celeste Liberty, Francesco Daniel, Tom Vrolijk, Out of Skin, Coverlover, Suzanne Sanders, Elle Hollis, Anne van Damme, Licia van Wijngaarden, Danny Kroonen, Erwin Leon, ScooterRoy and the Hitmachine, Esther Veen, CooCoo, DINA, AISHA, Jeremy Lahr, Cloué en Dennis Smit.

Bram en Jurgen Events :

Bram & Jurgen Live & Cooking

Ongeveer 5 keer in het jaar worden de Bram & Jurgen Live & Cookings georganiseerd. Tijdens deze uitzendingen wordt live een maaltijd gekookt in de uitzending. Naast dat er gekookt wordt, speelt is er ook een artiest te gast die zijn/haar nummers laat horen.

Theaters/Bioscoop/Lectuur

In het programma wordt er stil gestaan bij de Bioscoopagenda/evenementenkalender van Landvast in Alblasserdam. Om de week wordt je op de hoogte gebracht van de laatste ontwikkelingen op gebied van de films. Theater Cascade brengt jou iedere week op de hoogte wie er optreden en welke activiteiten er te doen zijn. De laatste zaterdag van de maand word je op de hoogte gebracht van de laatste boeken die uitgekomen zijn of binnenkort uitkomen.

Uitzendtijd:

Bij de ATOS iedere zaterdagavond 18.00-21.00 uur.

Presentatie:

Bram de Waard en Jurgen Jansma.

Bram & Jurgen wordt elke maandag uitgezonden bij RTV-Ridderkerk van 15.00 tot 18.00 uur en is terug te luisteren via www.rtvridderkerk.nl .