Aafje vrijwilligers uit Ridderkerk beloond met erespeld

Op dinsdag 27 november heeft zorgorganisatie Aafje drie vrijwilligers uit Ridderkerk feestelijk onthaald. Al tien jaar zetten deze kanjers zich in voor bewoners van de Aafje locatie Reyerheem.

Deze erevrijwilligers verschaffen de bewoners van Reyerheem allerhande gezelligheid en ondersteunen de bewoners hartelijk bij verschillende activiteiten, uitstapjes, kerkdiensten en ontmoetingspleinen. Ze zijn er als maatje met een luisterend oor, voor het oplossen van technische zaken en nog veel meer.

35 vrijwilligers in het zonnetje

“Dit jaar mocht ik aan 35 vrijwilligers de erespeld overhandigen. Vijf zetten zich zelfs al 25 jaar in en 30 van hen 10 jaar. Stuk voor stuk trouwe vrijwilligers die zich met hart en ziel inzetten voor bewoners van onze verzorgings- en verpleeghuizen in Ridderkerk, Rotterdam en Capelle aan den IJssel”, aldus Guy Buck, voorzitter Raad van Bestuur. “Reden genoeg om hen in het zonnetje te zetten, in de nabijheid van familie en goede vrienden. Elk jaar eren we onze vrijwilligers die zich 25 en 10 jaar inzetten. Maar we zijn natuurlijk trots op al onze vrijwilligers!”.

Vrijwilligerswerk bij Aafje

Voor meer informatie over vrijwilligerswerk bij Aafje kan men het vrijwilligersbureau bellen via 088 8 231 300 (op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur)