Actie Partij 18PLUS voor woningzoekende jongeren

Partij 18PLUS heeft een nieuwe actie voor jongeren die 18 jaar zijn of in 2021 18 jaar worden en in Ridderkerk wonen. Dan betaalt Partij 18PLUS jouw inschrijfgeld als jij je inschrijft als woningzoekende in Ridderkerk.

,,Als je 18 jaar bent dan houd jij je waarschijnlijk nog niet bezig met je toekomstige woning. Helaas is de gemiddelde inschrijfduur voor een lokaal woningzoekende ruim 5 jaar en kan in sommige gevallen oplopen tot bijna 10 jaar, voordat deze persoon slaagt voor een betaalbare huurwoning met een huurgrens van € 752,33. Het is daarom van belang dat je, zodra je 18 jaar bent, je inschrijft als woningzoekende. Dit vergroot je slagingskans op latere leeftijd als je op zoek gaat naar je eerste huurwoning in Ridderkerk”, aldus Partij 18PLUS.

Hoe gaat het in zijn werk?

“Schrijf je in als woningzoekende op Woonnetrijnmond en betaal het inschrijfbedrag van € 10,-. Maak een foto/kopie van je inschrijving en mail deze naar info@partij18plus.nl of app deze naar 06 – 10 85 66 04. Nadat we de inschrijving in goede orde ontvangen hebben, betalen we jou het inschrijfbedrag terug”, aldus Partij 18PLUS.