Afscheid bestuursleden De Kandelaar

Afgelopen week heeft het bestuur van Christelijke Boek- en Muziekhandel de Kandelaar afscheid genomen van een aantal bestuursleden.

Al eerder werden Jaap Quist en Dita Westerveld in het zonnetje gezet. Een etentje stond gepland maar door Corona werd het een hele poos uitgesteld. Daardoor kwam er ook een einde aan de bestuursperiode van Heleen van den Berg. Zij was de afgelopen jaren algemeen bestuurslid en heeft op verschillende manieren haar kwaliteiten ingezet binnen het bestuur. Het hoogtepunt van deze periode was het 35 jarig bestaan van de winkel toen Heleen het 35 uur uit de bijbel lezen georganiseerd heeft.  Heleen werd deze week dus extra bedankt en zo kwam er een officieel einde aan de haar bestuursperiode.

De winkel gaat juist door met het verkopen van boeken, bijbels en muziek. Tijdens deze zomerperiode zijn er leesboeken met leuke prijsjes, de zomerleesboeken. Maar ook doeboeken, luisterboeken voor onderweg, puzzelboeken en tijdschriften.

Kijk ook op webshop www.de-kandelaar.nl. Bestellingen worden binnen Ridderkerk gratis thuisbezorgd. Ook voor de betaling van artikelen op de Tweedehands afdeling accepteren we de  boekenbon of -card, de VVV card en natuurlijk onze eigen cadeaubon. De opbrengst van winkel en tweedehands gaan naar het goede doel.

De openingstijden zijn: maandag 13.00 – 17.30, dinsdag, woensdag en donderdag 9.30 – 17.30 vrijdag 9.30 – 17.30 vrijdagavond 18.30 – 21.00 zaterdag 9.30 – 17.00.

Aangepaste openingstijden vakantie

De zomerperiode breekt weer aan. Dat betekent dat de openingstijden van de winkel van maandag 19 juli tot en met zaterdag 28 augustus 2021 iets veranderen. Op vrijdagavond is de boekhandel in deze periode gesloten.

Christelijke Boek- en Muziekhandel de Kandelaar is te vinden in het oude centrum van Ridderkerk 2981 GA, Sint Jorisstraat 10, Tel. 0180 424 698