Begrotingsraad Ridderkerk in volle gang

Op donderdag 4 november 2021 vindt de jaarlijkse Begrotingsraad plaats van de gemeenteraad van Ridderkerk. Het traditionele ijkpunt om te zien welke plannen er zijn voor het komende jaar 2022 en waar het geld van de Ridderkerkers aan zal worden uitgegeven.

Tijdens de vergadering zal nog worden voorzien van de nodige moties en amendementen en zal pas ’s avonds laat duidelijk worden welke plannen doorgaan of in de zogenaamde koelkast belanden.

De vergadering is in drie delen in beeld en geluid te volgen via www.ridderkerk.nl/raadinbeeld. De uitzendingen starten om 9.30, 14.00 en 21.00 uur.

Tussentijds terugkijken

Na afloop van de vergadering kunt de vergadering kunt u de vergadering terugkijken. Elke deelvergadering is vanaf maximaal 30 minuten na afloop van de vergadering terug te kijken.

Globaal ziet de dag er als volgt uit:

09.30 uur      1e Termijn raad gevolgd door college
11.35 uur      Reactie college op moties en amendementen
14.00 uur      2e Termijn raad gevolgd door college
21.00 uur     Behandeling moties/amendementen, 2e Tussenrapportage en Programmabegroting 2022.  Afscheid raadslid E.P. Verdiesen (VVD)

Vergaderstukken

De Programmabegroting 2022 en bijbehorende vergaderstukken kunt u downloaden van de gemeentelijke website www.ridderkerk.nl/vergaderstukken4 november 2021 Gemeenteraad

Foto’s: Wendy Harreman