Beroving van 80-jarige Ridderkerker in Bureau Rijnmond

Het regionaal opsporingsprogramma van Openbaar Ministerie en de politie-eenheid Rotterdam, Bureau Rijnmond, staat op 9 april in het teken van onder andere de beroving van een 80-jarige man uit Ridderkerk.

Zondagmiddag 29 maart werd op klaarlichte dag een 80-jarige man op het fietspad op de hoek Gouwestraat-Kievitsweg met geweld van zijn scooter getrokken. De twee daders van 16-18 jaar  gingen er op het eigendom van het slachtoffer vandoor. De scooter is inmiddels op een pleintje aan de Tongelaarweg in Rotterdam gevonden. De politie is nog op zoek naar de daders.

Kijk op donderdagmiddag rond 17.20 uur op RTV Rijnmond (herhaling elk half uur tot de volgende dag 17.00 uur).

Voor meer informatie en de afzonderlijke items kunt u terecht op www.politie.nl/bureaurijnmond en op de diverse sociale media.