Bestuur van De Kandelaar is nog niet van Dita Westerveld af

Het bestuur van de Christelijke Boek- en Muziekhandel ‘De Kandelaar’ is nog niet van Dita Westerveld af. Zij is gestopt als bestuurslid vanwege haar activiteiten binnen haar kerkelijke gemeente maar blijft wel als winkelmedewerker actief en dat doet zij al ruim 17 jaar en is tegelijk ook 7,5 jaar als bestuurslid actief geweest.  Martine van Dieren, eveneens ervaringsdeskundige als winkelmedewerker, neemt haar bestuursfunctie over.

Het was nu een bestuursvergadering op 1,5 meter afstand op de bovenverdieping van de Kandelaar waar normaal de  2e hands boekenverkoop is. Onlangs kwam op de radio de benarde positie van boekhandels ter sprake. Er wordt in deze tijd meer gelezen dan anders, maar veelal gaat het om boeken die mensen al hadden, en wat nieuw gekocht wordt, wordt online besteld. Een op de drie boekhandels zal vermoedelijk voorgoed verdwijnen.

“We willen onze trouwe klantenkring nog maar eens hartelijk bedanken. Dankzij jullie hoeven wij niet bang te zijn dat we zullen ‘omvallen’. Dankzij jullie kunnen we nog altijd een fors bedrag aan goede doelen schenken. We hopen ook in de toekomst op jullie te mogen blijven rekenen.”

Bestellen kan ook via webshop www.de-kandelaar.nl. Bestellingen worden binnen Ridderkerk gratis thuisbezorgd. De boekenbon of -card, de VVVcard en natuurlijk de eigen cadeaubon worden geaccepteerd. Boekhandel de Kandelaar is te vinden aan de Sint Jorisstraat 10 in Ridderkerk, tel. 0180-424698.
De openingstijden zijn: maandag 13.00 – 17.30 uur, dinsdag t/m donderdag 9.30 – 17.30 uur, vrijdag 9.30 – 17.30 uur, zaterdag 9.30 – 17.00 uur.