Bewaakte fietsenstalling Ridderhof gesloten

Sinds deze week is de bewaakte fietsenstalling aan de Verlengde Kerkweg in Ridderhof 2 gesloten. Deze fietsenstalling wordt momenteel gesloopt in het kader van de verbouwing Ridderhof 2.

Later komt deze fietsenstalling terug op hetzelfde nivo als de winkels aan de kant van de Jumbo.

Fietsers kunnen nu nog alleen van de bewaakte fietsenstalling op de parkeerplaats bij bakkerij Voordijk gebruik maken. Deze fietsenstalling is tijdens de openingsuren van de winkels gratis en bewaakt.

Fietsenstalling nabij de parkeerplaats Ridderhof-West ter hoogte van Bakkerij Voordijk

Voor de lange termijn wordt in het Ontwikkelperspectief Centrum en Mobiliteitsplan Ridderkerk aandacht besteed aan de manier waarop het bewaakt parkeren van fietsen in het centrum vorm zal krijgen.