Bezoek briljanten huwelijk ging door Coronacrisis niet door

Een echtpaar uit Ridderkerk hadden hun 65-jarig huwelijksfeest toch wel anders voorgesteld. Maar de huidige omstandigheden maken het dat ze hun briljanten huwelijksdag niet op de wijze zoals ze wilden, konden vieren.

Op koningsdag 27 april 2020 was het echtpaar, dat in het appartementencomplex aan de Sonnet in Ridderkerk woont, 65 jaar in de echt verbonden. De burgemeester zou de volgende dag langskomen maar dat ging vanwege de Coronacrisis niet door. Ook het feest moest afgezegd worden en er kwam ook geen visite. Het werd er dus niet gezelliger op, ondanks dat ze er helemaal in stijl voor aangekleed waren.

Appartementencomplex aan de Sonnet

Maar de kinderen en kleinkinderen hadden als verrassing een boodschap met stoepkrijt op de straat voor apotheek van GOED geschreven. Op afstand vanaf hun balkon konden zij de tekst goed lezen;  Hoera Jos & Jo 65 jr getrouwd.