Brasserie Njoy verhuist naar voormalig Brunapand Winkelhart Ridderkerk

Na jaren leegstand komt er eindelijk een nieuwe invulling voor het zgn “Brunapand” aan het Sint Jorisplein. De bekende Ridderkerkse horeca-ondernemers Marleen en Ed Noordman, momenteel eigenaren van Brasserie Njoy, gaan hier invulling aan geven.

Brasserie Njoy

De verwachting is dat na een grootse verbouwing van het pand, die op 1 juli 2021 zal starten, de opening te verwachten valt in het eerste kwartaal van 2022. Het pand krijgt een opener karakter met veel glas. Niet alleen op de begane grond, maar ook op de 1e etage waar men een mooi uitzicht zal hebben op het Sint Jorisplein.

De horecaonderneming zal niet een één op één voortzetting worden van het huidige Njoy. De ruimte is vier keer zo ruim en biedt dan ook ruimte aan een andere, veel bredere benadering. Het moet een bruisende beleving worden met diverse activiteiten. Er wordt nog gezocht naar een nieuwe benaming.

Het Winkelhart Ridderkerk is blij dat het enthousiaste echtpaar deze uitdaging aanpakt, omdat zij met hun ervaring in Ridderkerk dicht bij de smaken van de Ridderkerkse bevolking staan en een groei kunnen verwezenlijken waar ze al jaren mee bezig zijn. Ook weer een compliment naar de nieuwe eigenaar van de Ridderhof die hiermee bewijst dat ze voortvarend bezig zijn om het winkelcentrum een nieuw elan te geven.