Buitengevel Ridderhof 2 vernieuwd Winkelhart Ridderkerk

Ter hoogte van de Ridderstraat in het centrum van Ridderkerk beginnen de eerste contouren zichtbaar te worden van de vernieuwde buitengevel. Tegen de bestaande gevel worden platen isolatie aangebracht met daarop steenstrips. Naast dat het een geheel nieuw uiterlijk zal geven is de isolatie ook een bijdrage aan het omlaag brengen van de stookkosten.

In de Ridderhof wordt er ook hard gewerkt om de verbouwing op tijd op te leveren. De planning is nog altijd medio november 2021. Binnenkort zullen de loopbanden naast de Jumbo een nieuwe plek krijgen. Deze zullen worden verplaatst naar het voormalige Delifranceplein in het midden van Ridderhof 2. Zodra de definitieve datum bekend is zal het Winkelhart Ridderkerk hiervan een melding doen.

Geregeld leidt de verbouwing tot geluidsoverlast. Maar dit alles voor een beter en mooier resultaat. Volg ook de verbouwing op www.winkelhartridderkerk.nl