Buurtcirkel voor elkaar in Drievliet

Doe mee en doe meer samen! Sterker staan en zelfstandig wonen in een buurt of wijk, elkaar helpen met alledaagse dingen, ondersteuning krijgen waar nodig. Heeft u daar behoefte aan, dan is de Buurtcirkel misschien wel iets voor u!

Het doel van de Buurtcirkel is dat iedereen iets voor elkaar kan betekenen. Deelnemers kunnen met elkaar activiteiten doen, of elkaar ondersteunen in het dagelijks leven. Voorbeelden hiervan zijn samen koffie drinken, levenservaringen delen met elkaar, boodschappen doen, wandelen of deelnemen aan georganiseerde activiteiten in de buurt.

Buurtcirkel is een initiatief van +vijf in samenwerking met Aafje. De Buurtcirkel voorkomt en bestrijdt eenzaamheid omdat het sociale leven groter wordt. De dames van Aafje denken graag mee over de mogelijkheden van een Buurtcirkel.

Woont u in Drievliet/’t Zand en heeft u interesse of wilt u meer weten? Neem dan contact op met Netty Aaftink via 06-12978943 / netty.aaftink@aafje.nl of Franny de Wit via 06-46642068 / fdwit@aafje.nl.