C&A Ridderkerk blijft

De Ridderkerkse vestiging van C&A blijft open. De eigenaren van het winkelpand en C&A hebben hierover overeenstemming bereikt.

Eind juli kreeg het personeel te horen dat C&A van plan was het filiaal eind september te sluiten. C&A en o.a. wethouder Henk van Os (economie) bespraken samen de toekomst van het Ridderkerkse filiaal. In een daaropvolgend gesprek zijn ook de vastgoedeigenaren aangeschoven om de huurvoorwaarden te bespreken. C&A en de eigenaren van het pand hebben overeenstemming bereikt, waardoor het filiaal in Ridderkerk voorlopig open zal blijven.

C&A is blij met de uitkomst: “C&A Ridderkerk blijft na een aantal goed verlopen gesprekken toch open. We zijn blij dat we niet alleen de Ridderkerkse klant, maar ook de vele klanten uit de regio blijven bedienen.’’

Wethouder Van Os sluit zich daar bij aan: “C&A is van grote waarde voor Ridderkerk. Het trekt klanten naar het centrum toe, ook van buiten Ridderkerk. Ik ben blij dat zowel C&A als de eigenaren van het pand potentie zien in het filiaal in Ridderkerk en daarvoor hun nek durven uitsteken.”