Derde editie Sint Joris en de Zaak

Sint Joris en de Zaak was voor de derde keer op rij een succes. Donderdag 20 april 2023 konden ondernemers in een ongedwongen sfeer met elkaar in contact komen.

Het evenement vond plaats in Van der Valk Hotel Ridderkerk. Ruim tweehonderd ondernemers gingen met elkaar in gesprek en genoten van een hapje en een drankje. De muziek werd verzorgd door Summer Breeze, die er een gezellig feestje van maakte.

Goochelaar Hans Kazan was de gastspreker van de avond. Vol enthousiasme en creativiteit vertelde hij over een leven vol rennen, vallen, opstaan en weer verder gaan. Hij stond stil bij tegenslagen die je tegenkomt als ondernemer en hoe je daar vervolgens mee kan omgaan. “Het gaat er niet om hoe hard je kunt slaan, maar hoe goed je kunt incasseren’’, citeerde Hans uit een bekende boksfilm.

Wethouder Henk van Os (economie) sprak de ondernemers aan het begin van de avond toe. Hij is blij dat met Sint Joris en de Zaak Ridderkerkse ondernemers wederom samen konden komen. “Ridderkerk heeft in vergelijking met andere gemeenten ontzettend veel ondernemers. Daar zijn we als gemeente Ridderkerk heel trots op. Jullie zijn de motor van onze samenleving.”

In 2019 werd het ondernemersevenement voor het eerst georganiseerd. Corona gooide de jaren daarna roet in het eten, waardoor er pas in 2022 een tweede editie plaatsvond.

Weten wanneer het volgende evenement is? Meld u aan voor de nieuwsbrief via ondernemen@ridderkerk.nl.

Foto: Gemeente Ridderkerk