Diamantenbruidspaar Van Ooijen

Op 15 december 1959 stapten twee inwoners van Rijsoord in Ridderkerk in het huwelijksbootje. Gisteren werd dat in familiekring al gevierd en maandag 16 december 2019 kwam burgemeester Anny Attema een bloemetje en een replica van de trouwakte brengen.

Ook hierbij zat de woonkamer weer vol met familieleden. Het werd erg gezellig en uiteraard ging het over de Ridderkerkse markt, waar Henk nauw betrokken was bij de oprichting en waar Hennie en Henk vele jaren met heel veel plezier gestaan hebben. Uiteraard ging het ook over Henk’s Wonderdoekje, dat gelukkig nog steeds verkrijgbaar is, tegenwoordig bij ’t Oogappeltje in het centrum van onze gemeente.

De gehele familie Van Ooijen blijken ook trouwe fans te zijn van ons radioprogramma Seniorentijd, waar ze bijna wekelijks meedoen aan de quiz en de diverse familieleden ook met enige regelmaat in de prijzen vallen.

Dinsdagmorgen 17 december 2019 in Seniorentijd (10.00 – 12.00 uur) een reportage van het bezoek aan het Diamanten paar in Rijsoord.