Dienstverlening gemeente Ridderkerk aan balies: openingstijden beperkt

Voor uw gezondheid en die van de gemeentemedewerkers heeft de gemeente Ridderkerk de dienstverlening aangepast. Bezoekers van het gemeentehuis merken daar ook in de hal en aan de balie iets van.

Alle burgerzakenaanvragen die niet noodzakelijk worden uitgesteld. Als u voor 6 april een afspraak heeft staan, neemt de gemeente contact met u op. Samen wordt naar een passende oplossing gezocht voor uw situatie. De avondopenstelling op maandag en woensdag vervalt. De vrije inloop op woensdag vervalt. Het afhalen van aangevraagde documenten kan tijdens de openingstijden overdag. U kunt op mijnoverheid.nl de status van veel zaken inzien. Via de gemeentewebsite kunt u ook veel producten online aanvragen.

Wat kunt u zelf doen?

Kom niet langs als dit niet noodzakelijk is. Maak geen afspraak voor niet-dringende zaken. Heeft u vragen? Neem het liefst contact op via het contactformulier. Volg de richtlijnen van het RIVM. Ook als u toch langs moet komen. Houd de website en social media van de gemeente in de gaten.