Drukke ochtend voor brandweer Ridderkerk

Vrijdagmorgen 18 juni 2021 om 09.37 uur moest de brandweer naar de Heemskerkstraat voor een vervelende lucht. Na onderzoek bleek dat er gemorst was met benzine, wat daarna in het riool gelopen was. De brandweer heeft geventileerd en het riool is doorgespoeld.

Twee uur later moest de ploeg de collegae van de Groene Tuin gaan helpen bij een brand aan de Cannenburgstraat in de Beverwaard. Hier was, waarschijnlijk door werkzaamheden van een loodgieter, brand ontstaan in het dakbeschot. Rond twaalf uur was de brand onder controle. Salvage kwam ter plaatse om de schade op te nemen en zo snel mogelijk maatregelen te nemen zodat de bewoners vannacht in hun eigen woning kunnen slapen.

Even voor twaalf moest de tweede tankautospuit uit Ridderkerk de post Groene Tuin gaan bemensen. Zij waren op dat moment bezig in de Beverwaard. Een drukke warme ochtend!