Dunkin’ Donuts vestiging bij Van der Valk Hotel Ridderkerk

Dunkin’ opende woensdag 17 februari 2021 een nieuwe vestiging op het parkeerterrein van Van der Valk in Ridderkerk.

U kunt uw Dunkin’ Donuts bestelling dagelijks tussen 08.00 uur en 20.00 uur veilig en vertrouwd afhalen voor de entree van Hotel Ridderkerk.

Bestellen kan eenvoudig via www.dunkindonuts.nl of via de Dunkin’ Donut app en het vervolgens ophalen bij het pick-up point. Bestellingen in de pop-up store plaatsen is ook mogelijk. Hier zal de 1,5 meter lijn worden ingezet om de wachtende consument veilig hun bestelling te laten kiezen.

Let op: het is alleen mogelijk om ter plaatse met pin of creditcard af te rekenen.

Na vestigingen door bijna heel het land, kunnen nu ook mensen in de omgeving Ridderkerk eindelijk genieten van heerlijke koffie en donuts.