Duurzaamheidslening succesvol

Er is weer extra budget door de gemeente in het leenfonds gestopt, hierdoor kunnen er de komende tijd weer gunstige leningen worden verstrekt. Voorbeelden van oplossingen zijn: zonnepanelen, een warmtepomp, zonneboiler, isolatie, HR glas, LED-verlichting of groene daken.

De lening is bedoeld voor huiseigenaren, VvE’s, verenigingen, scholen en non-profit organisaties lenen voordelig voor duurzaamheidsmaatregelen.

Met de Stimuleringslening Duurzaamheid wil de gemeente Ridderkerk het makkelijker maken om voor duurzame energiebesparende en energieopwekkende maatregelen te kiezen. De lening kent erg gunstige voorwaarden ten opzichte van landelijke regelingen.

Meer weten over deze en andere leningen en subsidies voor verduurzamen van je huis of pand? Kijk op voor informatie en aanvragen: Leningen en subsidies duurzame maatregelen – inwoners | Gemeente Ridderkerk