Extra waardering voor grootste Ridderhelden

Een aantal Ridderhelden ontving onlangs al vijftig euro shoptegoed. Zij kregen via een ansichtkaart bericht dat ze genomineerd waren, door wie en waarom. Wie weet valt er deze week bij u ook zo’n ansichtkaart op de mat, want er worden weer een aantal helden in het zonnetje gezet.

Er wacht de Ridderhelden nog een verrassing: na de zomervakantie worden de vijf grootste helden gekozen. Zij ontvangen honderd euro shoptegoed.

Lichtpuntje

Inwoners kunnen nog Ridderhelden aanmelden. Helden maken kans op een Ridderkerkpas met vijftig euro shoptegoed. Een Ridderkerker werd aangemeld omdat ‘de zon gaat schijnen als men u tegenkomt’. Een Ridderkerkse dame werd genomineerd omdat zij wijkgenoten die het moeilijk hebben in coronatijd een lichtpuntje geeft door hen een zelfgemaakte kaart te sturen.

Ondernemers steunen

Gemeente Ridderkerk reikt 500 Ridderkerkpassen uit. Die kunnen Ridderhelden besteden bij Ridderkerkse ondernemers. Wethouder Henk van Os (Economie): ,,Veel ondernemers worden zwaar getroffen door de coronacrisis. Door lokaal te kopen kunnen we de Ridderkerkse ondernemers helpen.” De pas is nu te besteden bij ruim veertig ondernemers. Daar komen nog elke week bedrijven bij. Een ac- tueel overzicht is te vinden op de website van de Ridderkerkpas.

Aanmelden

U kunt uw Ridderheld aanmelden op www.ridderhelden.nl. Deelnemers zijn te vinden op www.ridderkerkpas.nl. Ondernemers die willen meedoen kunnen voor informatie terecht bij bedrijfscontactfunctionaris Fiona Feelders. Zij is bereikbaar via (0180) 451560 en partners@ridderkerkpas.nl.