Facet Ridderkerk neemt afscheid van Tafeltje Dekje

De maaltijdenservice ‘Tafeltje dekje’ wordt al jarenlang uitgevoerd door Facet Ridderkerk in zeer nauwe samenwerking met Riederborgh die de maaltijden bereidt. Facet draagt per 1 januari 2020 deze maaltijdenservice in zijn geheel over aan Riederborgh. Zij zullen de maaltijdenservice onder dezelfde voorwaarden blijven uitvoeren. Alle klanten zijn inmiddels geïnformeerd.

De vrijwilligers die de maaltijden rondbrengen blijven dat doen. Daarmee behouden de klanten de eigen vertrouwde gezichten die bij hen aan de deur komen. Op 10 december is er een bijeenkomst geweest waarin wij afscheid namen van deze groep trouwe vrijwilligers en hen heeft bedankt voor het feit dat zij altijd klaar staan om vijf dagen per week bij de mensen thuis de maaltijden te bezorgen, een praatje te maken en signalen door te geven wanneer het niet goed gaat.

Voor Riederborgh is het overnemen van ‘Tafeltje dekje’ een logische stap, zij verzorgen ook de maaltijden voor o.a. Hendrik-Ido-Ambacht, Barendrecht en Dordrecht.

Voor vragen over de maaltijdendienst tafeltje dekje kunt u vanaf 1 januari 2020 terecht bij Riederborgh via 0180 – 452 500.