Facet uitjes naar de bollenvelden op Goeree Overflakkee

Op 11 en 13 april 2023 is Facet Ridderkerk met een groep senioren op stap geweest naar Goeree Overflakkee. Hierbij werd de groep getrakteerd op een heerlijke koffietafel bij Zoet of Zout in Stellendam. Met direct daarna een bezoek aan de naaste buren de Zeehonden Opvang A Seal. Na een heerlijke lunch bij De Tram in Nieuwe-Tonge heeft de groep genoten van de tulpenvelden bij Herkingen (zie foto). Met als afsluiting een heerlijk ijsje in Ridderkerk.

Gaat u binnenkort ook mee?

Genieten van een gezellig dagje uit met anderen? Meldt u aan voor een van de uitstapjes van Facet Ridderkerk! Zij organiseren het hele jaar door ongeveer 2x per maand kleinschalige uitstapjes, bijvoorbeeld een museumbezoek, een boottochtje of een rondje BAR.

Per uitstapje is er plaats voor zes deelnemers. Ter ondersteuning gaan er drie vrijwilligers mee. Bent u slecht ter been? Dat is geen probleem, de vrijwilligers helpen u een handje. Er zijn een aantal rollators in de bus aanwezig die u ook kunnen ondersteunen.

Voor een uitstapje wordt u tussen 09:00 en 10:00 uur opgehaald en rond 17:00 weer thuis gebracht. De kosten bedragen € 35,- per persoon per uitstapje. Kopje koffie/thee met wat lekkers, een lunch en entree zitten hierbij inbegrepen.

N.B. deze activiteit is speciaal bedoeld voor mensen die extra begeleiding nodig hebben. Juist mensen die niet mee kunnen met de reguliere activiteiten en uitjes wordt de mogelijkheid geboden om toch eens uit huis te komen en anderen te ontmoeten.

Heeft u interesse of wilt u weten of u hiervoor in aanmerking komt? Neem dan contact op met Jacqueline Revier via 0180 – 432 350 of stuur een e-mail naar jacqueline.revier@facetridderkerk.nl. U kan dan op de deelnemerslijst gezet worden, zodat u af en toe gebeld kan worden door één van de vrijwilligers met de vraag of u mee wilt.