Facet zoekt met spoed klusjesmannen

Is het tijd om de heg te snoeien of heeft u een nieuwe kast gekocht maar heeft u geen idee hoe u deze in elkaar moet zetten? Wanneer het tuinonderhoud of de klusjes in huis u te veel worden, kunt u een beroep doen op de klussenservice van Facet Ridderkerk en Wooncompas.

De klussenservice is er voor 65-plussers in Ridderkerk die de klussen zelf niet meer uit kunnen voeren en ook geen mensen in hun omgeving hebben die hierbij kunnen helpen. Voor de tuinklussen is Facet Vrijwilligerssteunpunt met spoed op zoek naar mensen die het leuk vinden om lekker te tuinieren en uiteraard een beetje groene vingers hebben. Het gaat om klein onderhoud in maximaal 3 uur. U kunt denken aan het snoeien van heggen, kleine boompjes verwijderen of onkruid wieden. Het is nu de periode waarin alles hard groeit en daarom worden de aanvragen meer. Het team van tuinklussers zoekt dus versterking.

Lijkt het je leuk om dit ook te gaan doen of wil je meer informatie? Neem contact op met Jacqueline Revier van Facet Ridderkerk via 0180 – 432 350 of jacqueline.revier@facetridderkerk.nl.

Ook wanneer u meer interesse heeft in het doen van kleine klusjes in huis bent u welkom.