Feestelijke opening De Huiskamer van Ridderkerk

Na maanden van verbouwen en voorbereiden was het op donderdag 30 maart 2023  eindelijk zover: de opening van De Huiskamer van Ridderkerk gelegen aan de Sint Jorisstraat.

Edward Piena, wethouder Sociaal domein, heeft de officiële opening verricht. Hierna was er de mogelijkheid, om onder het genot van een hapje en drankje, een rondleiding door De Huiskamer te krijgen.

Activiteiten Huiskamer

Vanaf 11.00 uur is De Huiskamer open voor alle Ridderkerkers. Er is een koffiecorner en lunchroom, die gerund worden door vrijwilligers. Verder zal in de komende tijd de ruimte ingezet worden voor allerlei activiteiten, zoals wijkmaaltijden, creatieve bijeenkomsten en workshops, huiswerkbegeleiding en een kinderclub.

Door verschillende activiteiten aan te bieden en mogelijk te maken, wil de organisatie het sociaal samenleven en verbindingen in Ridderkerk bevorderen. Een plek van Ridderkerkers, voor Ridderkerkers.

Meer informatie op de website.

Aanstaande zaterdag 1 april 2023 een uitgebreide reportage in het radioprogramma Prettig weekend tussen 10.00 en 12.00 uur bij Radio Ridderkerk.

Foto’s: Wessel Dekker