Feyenoord-supporter (86) uit Ridderkerk overleden na ongeval

De 86-jarige Feyenoord-supporter uit Ridderkerk die zaterdagavond werd aangereden door een auto op de Coen Moulijnweg, vlakbij de Kuip, is aan zijn verwondingen overleden.

Het was vlak voor de wedstrijd Feyenoord-Heerenveen, ongeveer 19.30 uur, toen een 86-jarige man de Coen Moulijnweg overstak om naar het stadion te gaan. Hij deed dit via de middenberm van de rijbaan. Een automobilist, die vanaf de Stadionweg over de Coen Moulijnweg reed, schepte het slachtoffer, die daardoor ernstig gewond raakte.

Overleden

Hij werd in zorgwekkend toestand naar een ziekenhuis  vervoerd, waar hij maandag 20 januari aan zijn verwondingen is overleden. De politie stelt een nader onderzoek in naar de exacte toedracht en de omstandigheden rond dit ongeval.