Fietsclub zoekt voorfietser

De seniorenfietsclub uit Slikkerveer bestaat al jaren en als het aan de deelnemers ligt komen er nog vele jaren bij. De fietsclub zoekt naar één of meerdere nieuwe begeleiders en deelnemers.

De club is de laatste jaren met veel enthousiasme gerund door Gerrit Roos. Helaas kan hij door lichamelijke klachten niet meer meefietsen. De gezellige, kleinschalige fietsclub uit Ridderkerk is daarom op zoek naar een enthousiaste vrijwillige fietser/fietsster die het voortouw wil nemen om de club voort te zetten. De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit de tochten voorfietsen, de routes op papier zetten en de restaurants langs gaan (of bellen) om af te spreken voor de betreffende dag. U hoeft het niet alleen te doen. Er zijn enkele deelnemers die hand- en spandiensten willen verlenen.

De fietsclub bestaat uit ongeveer 10 deelnemers. Het fietsseizoen loopt vanaf april tot eind september. Elke donderdagmiddag wordt er gefietst tussen 13.15 en  16.30 uur. De tochten zijn ongeveer 25 kilometer. Het vaste start- en eindpunt is het wijkgebouw Slikkerveer aan de Reijerweg 62 in Ridderkerk.

Heeft u belangstelling om aan te sluiten bij deze enthousiaste fietsclub? Neem contact op met dhr. Bas Blok via basblok@hetnet.nl of 0180 – 426 473. Een keer vrijblijvend meefietsen kan natuurlijk altijd.